Regulament campanie „Banca de Mulțumiri”
ARTICOLUL 1 – ORGANIZATORUL
1.1. Organizator al campaniei “Banca de Mulțumiri” (denumita in continuare “Campania”) OTP BANK ROMANIA S.A., cu sediul în Bucureşti, str. Buzesti nr. 66-68, sector 1, înregistrată la Reg. Com. J40/10296/1995, COD EUID ROONRC.J40/10296/ 1995 cod unic de înregistrare 7926069, cod TVA RO 7926069, capital social: 1.829.253.120 RON, înregistrată la registrul Bancar sub nr. RB-PJR-40-028/ 1999, cu număr de înregistrare operator de date cu caracter personal 2689, societate comercială administrată în sistem dualist, reprezentată legal prin Attila Kelemen, Director Directia Marketing și Comunicare şi Mihaela Duică, PR Manager Directia Marketing și Comunicare, în calitate de „Organizator”.
1.2 Campania se va desfasura conform prevederilor prezentului regulament (denumit in continuare „Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toți participanții care, îndeplinind condițiile prevăzute în art. 4 din cuprinsul Regulamentului, vor participa la Campanie (denumiti in continuare „Participanti”) și pentru toate entitățile implicate în derularea Campaniei.
1.3. Prin înscrierea și participarea la Campanie se prezuma cunoasterea și acceptarea integral, expresă și neechivocă a Regulamentului de către participant și acordul participantului cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, în vederea derulării Campaniei. Participantii se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor prezentului Regulament.
ARTICOLUL 2 - DURATA SI LOCUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
2.1. Campania este organizata si desfasurata prin intermediul website-ului www.bancademultumiri.ro.
2.2. Perioada de desfasurare a Campaniei este 16 octombrie 2019, ora 09:00 – 15 noiembrie 2019, ora 23:59, ora Romaniei.
ARTICOLUL 3 - REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
3.1. Regulamentul oficial al Campaniei este disponibil oricarui participant, in mod gratuit, pe intreaga durata a Campaniei, in format electronic, prin accesarea sectiunii “Regulament” din cadrul website-ului www.bancademultumiri.ro.
3.2. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizată in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
3.3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa Regulamentul oricand pe durata de desfasurare a Campaniei, cu conditia instiintarii prealabile a Participantilor cu privire la orice modificare a prevederilor acestuia. Orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi comunicate catre public in 3 zile prin afisarea lor in sectiunea “Regulament” din cadrul website-ului www.bancademultumiri.ro.
ARTICOLUL 4 - DREPTUL DE PARTICIPARE
4.1. Se pot inscrie in vederea participarii la Campanie numai persoane fizice, cetateni romani, cu un cont activ pe rețeaua de socializare www.facebook.com sau cu o adresă activă de email și număr de telefon valabil, cu domiciliul sau resedinta in Romania si care au implinit varsta de 18 ani pana la data începerii Campaniei, anume 16 octombrie 2019.
In cazul in care participantul alege inscrierea cu ajutorul contului de Facebook:
Participarea la prezenta Campanie utilizand un cont de Facebook nelegitim, duplicat sau prin accesul la mai mult de 1 cont atrage dupa sine descalificarea din Campanie.
Persoanele care isi fac mai multe conturi de utilizator cu care participa de pe aceeasi adresa IP si participa cu mai mult de una dintre ele in concurs, vor fi descalificate. Profilele, adresele IP ale acestora vor fi verificate pentru a vedea daca exista vreo tentativa de frauda.
In cazul in care utilizatorul alege sa isi faca un cont nou cu ajutorul adresei de email:
4.2. Angajatii si colaboratorii cu contract ai companiei OTP Bank Romania, precum si rudele de gradul I si II ale acestora (copii/parinti, frati/surori, sot/sotie) nu au dreptul de a participa la Campanie. De asemenea, sunt exceptati, pe lângă persoanele care se încadrează în categoriile menționate mai sus, inclusiv partenerii contractuali ai OTP Bank Romania, angajații, subcontractorii si imputernicitii organizatorului, care sunt implicati in organizarea si derularea Campaniei.
4.3. Participand la Campania desfasurata de Organizator pe website-ul www.bancademultumiri.ro, Participantii recunosc si sunt de acord ca sunt singurii responsabili de informatiile/datele pe care le furnizeaza cu ocazia participarii la Campanie precum si de corectitudinea acestor informatii.
ARTICOLUL 5 – PREMIUL CAMPANIEI
5.1. In cadrul Campaniei va fi acordat, conform mecanismului descris la articolul 6 de mai jos, 1 premiu, prin sistem de tragere la sorti.
Premiul consta intr-o vacanta in Bali, pentru 2 persoane (un castigator si un insotitor), in valoare de 9.500 lei (TVA inclus). Premiul poate fi valorificat doar la agentia de turism Travelart.
Premiul in valoare de 9.500 lei, pe care castigatorul il va putea revendica exclusiv prin intermediul agentiei de turism Travelart, va avea urmatoarele componente:
Perioada de calatorie poate fi aleasa de castigator in intervalul 1 ianuarie – 31 mai 2020.
Agentia de turism Travelart va pune la dispozitia castigatorului:
Castigatorul va alege una dintre optiunile de cazare, transport, asigurare medicala si transfer prezentate de agentia de turism.
In cazul in care castigatorul alege variante de calatorie care duc la depasirea bugetului alocat, atunci diferenta se achita de catre castigator direct la agentia de turism Travelart.
In cazul in care in urma stabilirii pachetului de calatorie, acesta va avea o valoare mai mica de 9500 lei, castigatorului nu i se returneaza diferenta de bani ramasa.
5.2. Revendicarea premiului oferit in cadrul Campaniei se va face doar in limita valorilor descrise in paragraful 5.1.
5.3. Premiul nu este transmisibil.
5.4. Castigatorul premiului oferit in cadrul acestei Campanii nu are posibilitatea de a primi contravaloarea in bani sau in alte bunuri a premiului si nici nu poate schimba caracteristicile premiului castigat.
5.5. Insotitorul castigatorului trebuie sa aiba minimum 18 ani impliniti pana la data inceperii Campaniei.
5.6. Data limita de calatorie este 31 mai 2020.
5.7. Pentru a intra în posesia premiului, câștigătorul nu va efectua nicio plată suplimentară, cu excepția convorbirilor telefonice, al SMS-ului/lor ori alte cheltuieli normale ce derivă din practica comercială normală.
ARTICOLUL 6 – MECANISMUL DESFASURARII CAMPANIEI
6.1. Conditii de participare
Pentru inscrierea valabila in vederea participarii la Campanie este necesara indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:
(1) Participantul trebuie sa aiba drept de participare potrivit prevederilor Articolului 4 de mai sus;
(2) Participantul trebuie sa acceseze website-ul Campaniei de pe platforma www.bancademultumiri.ro, in perioada de desfasurare a Campaniei: 16.10.2019, ora 09:00 – 15.11.2019, ora 23:59, inclusiv.
(3) Participantul trebuie sa se inregistreze cu cont unic pe website-ul www.bancademultumiri.ro, accesand sectiunea “LOGIN” din meniu. Aceasta poate alege varianta de logare cu Facebook, dand click pe butonul “Conecteaza-te cu Facebook” sau varianta de introducere a datelor de logare, accesand linkul https://bancademultumiri.ro/login.
(4) Participantul trebuie sa incarce un continut propriu si original, in urmatoarele formate: un clip (dimensiune maxima 100mb), o inregistrare audio (dimensiune maxima 5mb), un gif (dimensiune maxima 10 mb) sau o fotografie (dimensiune maxima 3mb) in contul sau de pe platforma www.bancademultumiri.ro reprezentand modalitati de a isi exprima multumirea intr-un mod general cat mai creativ, in care apare/este inregistrata numai persoana care incarca continutul; participantul nu are voie sa incarce imagini, video sau inregistrari audio cu persoane care nu i-au oferit acordul (ex: copilul, fratele, sotia).
(5) Participantii vor putea primi voturi imediat ce continutul incarcat de acestia a fost aprobat de catre Organizator si este vizibil pe platforma. Participantii vor putea primi voturi de la toti utilizatori care acceseaza platforma si le vizualizeaza continutul incarcat. Pentru a-si maximiza sansele de a primi voturi, acestia isi pot distribui continutul incarcat in retelele sociala Facebook, Twitter, Linkedin, pot trimite pe e-mail continutul incarcat persoanei dorite sau pot copia linkul spre a-l trimite catre orice alta retea sociala (Instagram, Whatsapp etc.)
(6) Atat participantii care incarca materiale si nu primesc voturi, cat si cei care incarca materiale si primesc voturi intra automat in tragerea la sorti. Fiecare material incarcat si nevotat reprezinta o sansa de castig si intra automat in tragerea la sorti. Fiecare vot reprezinta o sansa de castig. Materialele votate cresc participantului sansele de a castiga marele premiu.
In momentul incarcarii, Participantul cedeaza gratuit Organizatorului toate drepturile asupra materialelor incarcate pe www.bancademultumiri.ro.
Respectand pasii de mai sus, Participantii intra automat in tragerea la sorti pentru castigarea premiului. Nu vor intra in tragerea la sorti materialele duplicate sau materialele care nu reprezinta creatii originale.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a sterge toate materialele care:
6.2. DESEMNAREA CASTIGATORULUI
In cadrul acestei Campanii, desemnarea castigatorului se va face aleatoriu cu ajutorul unui program informatic specializat (www.miniwebtool.com/list-randomizer) in data de 25.11.2019. In tragerea la sorti vor fi introduse denumirile publice ale Participantilor.
Totodata, vor fi extrase si 5 (cinci) rezerve eligibile castigarii premiului in cazul in care castigatorul nu indeplineste conditiile prevazute la art.6.1.
Orice castigator/rezerva va fi supus/supusa procesului de validare, ordinea acestora fiind data de cea a extragerii la sorti.
In cadrul Campaniei, un Participant poate castiga 1 (un) singur premiu.
Castigatorul premiului oferit in cadrul acestei Campanii nu are posibilitatea de a primi contravaloarea in bani sau in alte bunuri a premiului si nici nu poate schimba caracteristicile premiului castigat.
6.3. Validarea castigurilor. Publicarea castigatorului.
Ulterior desemnarii castigatorului Campaniei, Organizatorul va proceda la validarea castigului, ocazie cu care se va verifica indeplinirea conditiilor privind inscrierea Participantilor in Campanie, precum si modul de desfasurare a acesteia.
Astfel, pentru ca un Participant sa poata fi validat drept castigator al Campaniei, este necesara indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:
(1) Participantul se inscrie in Campanie, potrivit prevederilor Art. 4 de mai sus;
(2) Inscrierea in Campanie sa se realizeze conform Art. 6.1 de mai sus.
Pentru a fi validat drept castigator, Participantului i se va trimite pe adresa de e-mail furnizata la crearea contului un mail in care i se va cere sa furnizeze intr-un mesaj privat catre adresa de mail [email protected] a Organizatorului informatiile solicitate in legatura cu validarea si cu ridicarea premiului, dupa cum urmeaza:
Participantul va furniza organizatorului informatiile solicitate, in termen de maxim 48 ore de la momentul transmiterii e-mail-ului de catre organizator in care este desemnat drept castigator. Prin furnizarea informatiilor solicitate, castigatorul accepta implicit premiul si isi exprima acordul expres in legatura cu anuntarea sa drept castigator, prin publicarea numelui si a prenumelui sau pe website-ul www.bancademultumiri.ro.
In cazul in care nicio rezerva nominalizata pentru premiu nu poate fi validata, premiul va ramane in posesia Organizatorului.
Validarea, respectiv invalidarea rezervelor, se va face dupa criteriile mentionate mai sus in art. 6.3.
Anuntarea castigatorului se va realiza prin publicarea acestuia pe pagina oficiala de Facebook OTP Bank Romania si pe website-ul www.bancademultumiri.ro, in termen de maxim 10 (zece) zile calendaristice de la data incheierii procesului de validare a castigatorului sub rezerva neintervenirii uneia dintre situatiile mentionate la Art. 6.5 de mai jos.
Organizatorul nu poate fi facut responsabil pentru cazul in care un Participant desemnat castigator nu raspunde (nu furnizeaza datele necesarea validarii) in timp de maxim de 48 de ore (de la momentul transmiterii e-mail-ului de catre organizator in care este desemnat drept castigator si a solicitarii datelor de identificare).
6.4. Intrarea in posesia premiului
Dupa incheierea procesului de validare, Castigatorului i se vor solicita intr-un e-mail datele personale in vederea transmiterii premiului castigat.
In situatia in care castigatorul nu va trimite mesaj cu datele personale mentionate mai sus in perioada mentionata pentru primirea premiului, acesta va pierde dreptul de a solicita premiul, iar Organizatorul va desemna drept castigator urmatoarea persoana aleasa aleatoriu cu ajutorul programului informatic specializat www.miniwebtool.com/list-randomizer, din randul rezervelor.
Organizatorul nu este responsabil în cazul în care un Participant desemnat câștigător nu poate fi contactat din cauza numelui, adresei de e-mail sau numărului de telefon incorecte / incomplete.
ARTICOLUL 7 – TAXE SI IMPOZITE
Organizatorul se obliga sa calculeze, sa declare si sa vireze impozitul datorat pentru premiul acordat castigatorului in conformitate cu legislatia fiscala in vigoare privind impozitul pe venit.
ARTICOLUL 8 – LIMITAREA RASPUNDERII
8.1. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentative de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii.
8.2. In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei intrari in cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitiva.
8.3. Eventualele contestatii vor fi luate in considerare pana la data de 16.12.2019, inclusiv. Orice contestatii sosite dupa aceasta data nu vor fi luate in considerare.
8.4. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:
1. Accesarea on-line al unui alt website, decat cel a Campaniei;
2. Interactiunea cu website-ul in afara perioadei Campaniei mentionata mai sus;
3. Nicio eroare in datele furnizate de catre castigator; acuratetea datelor de contact nu atrage raspunderea Organizatorului, fiind in responsabilitatea exclusiva a Participantilor. Ca atare, acesta nu are nici un fel de obligatie in cazul furnizarii de catre participanti a unor date eronate care au dus la imposibilitatea trimiterii in conditii normale a premiului, la imposibilitatea identificarii unui castigator, imposibilitatea inscrierii in Campanie din cauza ilizibilitatii datelor personale;
4. Organizatorul nu va fi responsabil pentru imposibilitatea unui castigator de a intra in posesia premiului dorit;
5. Organizatorul nu va fi responsabil pentru intarzierile in livrarea/inmanarea premiului cauzate de intarzieri in prestarea serviciilor de catre furnizorii acestuia, de servicii postale etc;
6. Reclamatiile referitoare la premiul castigat, ulterioare intrarii in posesia premiului nu vor fi luate in considerare de catre Organizator;
7. Pierderea de catre participant a datelor de logare, blocarea adresei de e-mail a Participantului sau alte defectiuni ale altor mecanisme decat ale site-ului, implicate in procesul de reamintire a parolei si userului;
8. Erori cauzate de folosirea incorecta a computerului personal de catre Participant (intreruperea sursei electrice a computerului, erori date de sistemul de operare instalat pe computer, erori date de virusarea sistemului de operare al computerului, erori date de folosirea cu rea vointa a tehnologiei de catre Participant in scopul de a manipula rezultatele Campaniei);
9. Erori cauzate de folosirea altor tehnologii decat cele recomandate de Organizator. Tehnologiile recomandate: Browser internet (Internet Explorer vers. minima 10, minim Opera 12.1, minim Chrome 21, minim Firefox 28, minim Safari 7);
10. Situatiile in care anumite persoane inscrise in Campanie sunt in incapacitate de a participa partial sau integral la competitie, daca aceasta incapacitate se datoreaza unor circumstante aflate in afara controlului pe care Organizatorul il poate, in mod rezonabil, exercita.
Aceste circumstante se pot datora: informatiilor eronate, incomplete, transmise cu intreruperi, transmise cu intarziere sau deformate in orice alt mod, in urma actiunilor utilizatorilor paginii web, a functionarii echipamentelor de calcul ale acestora, aplicatiilor acestora sau altor echipamente tehnice ale acestora folosite in derularea competitiei. Aceste circumstante se pot datora, de asemenea, dificultatilor tehnice care pot afecta functionarea conexiunilor Internet si/sau a echipamentelor de calcul si/sau a aplicatiilor furnizorului de Internet si/sau functionarea defectuoasa a e-mail-ului, fie in cazul Organizatorului, fie in cazul participantului, cauzata de probleme tehnice si/sau de trafic intens pe Internet, in general, sau pe pagina web, in special, sau de ambele tipuri de probleme.
Aceste circumstante se mai pot datora: unor deteriorari sau defecte cu efect potential asupra echipamentelor de calcul, aplicatiilor si/sau datelor stocate ale participantilor sau ale unor terti, in urma participarii la competitie. Aceste circumstante pot, de asemenea, sa se datoreze unor schimbari de legislatie care sa influenteze derularea si implementarea competitiei (precum deciziile adoptate de autoritatile civile, regimul de razboi, catastrofele naturale si alte evenimente similare), castigurile obtinute in urma competitiei, valoarea acestora, functia acestora, conditiile de acordare a acestora si/sau distribuirea acestora.
Participantii accepta cu titlu definitiv toate deciziile adoptate de Organizator in privinta castigatorului, precum si a calendarului ulterior al competitiei sau a altor schimbari legate de implementarea competitiei. Organizatorul are dreptul de a descalifica orice Participant care nu respecta regulile competitiei sau in privinta caruia exista dovezi de comportament incorect sau de sabotaj de orice tip la adresa competitiei. Participantii se obliga, de asemenea, sa puna la dispozitia Organizatorului toate datele de contact relevante (numele, prenumele, adresa de e-mail si numarul de telefon mobil).
ARTICOLUL 9 – PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale Persoanelor Vizate (participantilor) vor fi prelucrate de catre Organizator in conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) nr.2016/679 pribind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (“GDPR”), precum si a celorlalte prevederi legale privind protectia persoanelor raportat la prelucrarea datelor cu character personal si libera circulatie a acestor date.
Scopurile prelucrarii datelor
Organizarea si desfasurarea Campaniei implica prelucrarea datelor cu caracter personal ale Persoanelor Vizate de catre Operator in vederea:
(i) desemnarii si validarii castigatorului;
(ii) atribuirii premiului si indeplinirii obligatiilor legale stabilite in sarcina Organizatorului.
Categorii de date cu caracter personal prelucrate in cadrul Campaniei
Urmare a castigarii premiului, Operatorul va colecta de la Participantul castigator datele mai sus mentionate in vederea realizarii demersurilor necesare pentru punerea la dispozitie a premiului.
Temeiul juridic al prelucrarii
Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in temeiul art. 6 alin. 1 litera a si litera b din GDPR, precum și in temeiul art. 6 alin. 1 litera c) din GDPR (pentru indeplinirea obligațiilor legale stabilite in sarcina Operatorului in calitate de Organizator al Campaniei).
Colectarea datelor cu caracter personal
Organizatorul colecteaza datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie direct de la participanti, prin intermendiul site-ului www.bancademultumiri.ro.
Destinatarii datelor cu caracter personal
Pentru indeplinirea scopului de organizare si desfasurare a Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor, colectate in cadrul Campaniei de catre Operator, pot fi dezvaluite imputernicitilor care prelucreaza date pe seama Organizatorului, sub-imputernicitilor (entitati subcontractate pentru organizarea si desfasurarea Campaniei), cat si autoritatilor abilitate, indreptatite sa le cunoasca.
Durata prelucrarii
a) Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigator vor fi prelucrate si/sau pastrate de catre Operator timp de 30 de zile de la incheierea Campaniei. Strict in cazul castigatorului, datele acestora vor fi prelucrate si/sau pastrate de Organizator pe durata si dupa incetarea campaniei, pe o durata de 10 (zece) ani, strict in scopul justificarii fiscal-contabile a premiului acordat.
b) La expirarea perioadei legale de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare.
Securitatea prelucrarii datelor cu caracter personal
Operatorul a implementat masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator prelucrarii datelor cu caracter personal apartinand Persoanelor Vizate. La evaluarea nivelului adecvat de securitate, au fost avute in vedere in special riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, cum ar fi distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate in alt mod.
Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura persoanelor vizate urmatoarele drepturi:
(i) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
(ii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
(iii) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal;
(iv) dreptul la restrictionarea prelucrarii;
(v) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
(vi) dreptul la portabilitate a datelor;
(vii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
Dreptul de a va retrage consimtamantul. Atunci când prelucrarea datelor cu caracter personal se realizeaza in temeiul acordului dumneavoastra, aveți dreptul de a va retrage in orice moment consimtamantul, fara a afecta legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia. In acest sens, va puteti exercita acest drept transmitand o cerere pe email [email protected], respectiv pe adresa Bucuresti, Str. Buzesti nr. 66-68, sector 1.
Persoana vizata isi poate exercita drepturile mentionale anterior fie apeland numarul de telefon 0800 88 22 88 / + 4021 308 57 10 , fie printr-o cerere adresata Operatorului la adresa: Bucuresti, Str. Buzesti nr. 66-68, sector 1 sau prin transmiterea acesteia la adresa de e-mail: [email protected]. Solicitarea persoanei vizate va fi analizata şi se va raspunde in termen de 30 zile de la primirea solicitarii de către Operator. Conform prevederilor GDPR, aceasta perioada poate fi prelungita cu doua luni atunci cand este necesar, tinandu-se seama de complexitatea si numarul cererilor.
ARTICOLUL 10 - INCETAREA / INTRERUPEREA CAMPANIEI. FORTA MAJORA
Campania va putea fi intrerupta pentru durate determinate si/sau va putea inceta doar in caz de forta majora/caz fortuit, asa cum sunt definite de lege si/sau printr-o decizie unilaterala a Organizatorului Campaniei, dar nu inainte de a anunta publicul prin afisare la sediu si pe pagina de website www.bancademultumiri.ro a Organizatorului.
Forța majoră înseamnă orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevăzut de către organizator, a carui apariție îl pune pe acesta din urmă în imposibilitatea de a-și îndeplini obligațiile asumate prin Regulament. Dacă o situație de forță majoră împiedică sau întârzie total sau parțial executarea Regulamentului și continuarea campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi impiedicată sau întârziată, conform art.1.351 alin (1) si (2) Cod civil. Organizatorul, dacă invocă forța majoră, este obligat să comunice participanților la concurs existența acesteia în termen de 5 zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră.
ARTICOLUL 11 - IMPOSIBILITATEA RIDICARII PREMIULUI
In cazul in care castigatorul Campaniei se afla in imposibilitate de a se deplasa, predarea premiului se va face unei persoane imputernicite prin procura notariala speciala pentru acest lucru. Organizatorul este absolvit de orice raspundere decurgand din acordarea premiului respectivei persoane imputernicite prin procura notariala, precum si de plata oricaror despagubiri sau solutionarea oricaror reclamatii legate de aceasta.
ARTICOLUL 12 – LITIGII
Eventualele neintelegeri aparute intre Organizator si participantii la Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, acestea vor fi supuse spre solutionare instantelor judecatoresti romane competente, in conformitate cu prevederile legislatiei romane.
ARTICOLUL 13 - ALTE CLAUZE
Deciziile Organizatorului privind Campania sunt finale si aplicabile tuturor Participantilor.
Premiul neacordat va ramane in posesia Organizatorului care poate dispune liber de acesta in maniera pe care o va considera necesara sau potrivita intereselor sale.
Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile pe care le implica organizarea si desfasurarea Campaniei.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament prin incheierea unui act aditional, urmand ca aceste modificari sa fie adus la cunostinta publicului conform art. 3.1.
Campania se desfășoară în conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului nr. 99/2000 precum și a celorlalte norme juridice aplicabile privind comercializarea produselor și serviciilor de piață, așa cum a fost ulterior modificată și completată.
OTP Bank România S.A.
Reprezentant legal
Attila Kelemen
Director
Directia Marketing și Comunicare
Mihaela Duica
PR Manager
Directia Marketing și Comunicare
ACT ADITIONAL nr 1.
La Regulamentul campaniei „Banca de Mulțumiri”
(denumita in continuare “Campania)
Regulamentul campaniei „Banca de Mulțumiri” se modifica dupa cum urmeaza:
Art.1. Durata campaniei „Banca de Mulțumiri” se prelungeste pana la data de 13 decembrie ora 23:59 inclusiv (data limita de primire a inscrierilor in Campanie), art.2.2 din Regulament modificandu-se in mod corespunzator.
Art.2. Orice mentiune din Regulament cu privire la durata de desfasurare a Campaniei va avea in vedere intervalul 16 octombrie 2019, ora 09:00 – 13 decembrie 2019, ora 23:59 inclusiv.
Art.3. Orice mentiune din Regulament cu privire la perioada de inscriere in Campanie va avea in vedere intervalul 16 octombrie 2019, ora 09:00 – 13 decembrie 2019, ora 23:59 inclusiv.
Art.4. In cadrul acestei Campanii, desemnarea castigatorului se va face aleatoriu cu ajutorul unui program informatic specializat (www.miniwebtool.com/list-randomizer) in data de 16.12.2019. In tragerea la sorti vor fi introduse denumirile publice ale Participantilor.
Art.5. Eventualele contestatii vor fi luate in considerare pana la data de 19.12.2019, inclusiv. Orice contestatii sosite dupa aceasta data nu vor fi luate in considerare.
Art.6 Conditile de participare si mecanismul de inscriere nu se modifica fata de cele detaliate prin Regulamentul Campaniei.
Art.7. Prezentul act aditional este parte integranta din Regulament, pe care il modifica in mod corespunzator, restul dispozitiilor acestuia ramanand neschimbate.
Art.8. Prezentul act aditional la Regulamentul Campaniei va fi publicat pe www.bancademultumiri.ro si va fi disponibil gratuit oricarui solicitant pe toata perioada Campaniei.
Organizator,
OTP BANK ROMANIA S.A.
prin reprezentant
Mihaela Duica